lördag, mars 08, 2008

Garn och te!

Igår var jag och hämtade ut mitt paket i Garn & Te-bytet. Jag vet inte vad jag hade förväntat mig, men det här var både lite överraskande och verkligen helt perfekt!

Tunnt, handfärgat lingarn från Yll & Tyll. Så himla fint! Till och med sambon (som mest brukar tycka att jag har alldeles för mycket garn) blev förtjust över den superfina färgen. Det som känns extra roligt med såna här byten är när man får saker man gillar, men som man inte riktigt hade kommit på att köpa själv. Precis så känns det med det här paketet, både garnet och teerna - ja, jag fick ju både lösviktste från den anrika Sibyllans (som folk pratar så gott om men som jag aldrig har lyckats besöka själv eftersom deras något snåla öppettider inte passar med ett heltidsjobb en bit utanför stan) och eko-reko tepåsar med äpple- och kanelsmak. Som sagt, helt perfekt! Tusen tack Cecilia!

4 kommentarer:

Clara sa...

Vilket fint paket! Lingarnet ser verkligen helt fantastiskt ut. Ska bli spännande att se vad du gör för fint av det!

Strumpstickan sa...

Vackert garn!

Byian sa...

Jättesnyggt garn, håller med clarasofia om att det ska bli spännande att se vad som händer med det.

Anonym sa...

Vad skönt att du tyckte om det, jag var lite nervös .../Cecilia