måndag, februari 18, 2008

Ett mjukt paket!

Jag har fått paket från min hemlisvän:

Garn, pärlor, grönt te och mörk choklad - kan det bli bättre?

Garnet är jättemjukt och när jag luktar på det känns det som att det ska få bli något riktigt hemtrevligt mysigt av det, en värmande sjal eller filt eller nåt annat mysigt att svepa om axlarna framför brasan i en timmerstuga en vinterkväll... (hm, saknas bara den där fjällstugan med öppen spis då, men man kan ju inte få allt :-)

Och vad gäller pärlorna så har jag ett projekt som jag funderat på där det ska vara en massa pärlor, just ofärgade glaspärlor (kan min hemlis läsa mina tankar?)...men det är ett ganska stort projekt så jag måste samla lite mod innan jag vågar börja på det...

Och ni ser att det var ju med ett litet inslaget paket också. Därinne fanns den här lilla fina berlocken:


Tusen tack till min hemliga vän, vem du nu är!

(Ledsen för den dåliga bildkvaliten som inte gör presenterna riktig rättvisa)

Inga kommentarer: