tisdag, oktober 09, 2007

Grey's Anatomy KAL

Det ultimata KAL-tipset för alla som gillar Grey's Anatomy: Grey's Anatomy Season 4 KAL!


Det är väldigt enkelt: titta på Grey's Anatomy och sticka på ett valfritt projekt under tiden. Diskutera serien och ditt stickprojekt på KALens blog. Et voilà!

Jag har precis anmält mig trots att två episoder redan gått (i USA). Att jag får se avsnitten lite efter de sänds där gör mig inget, jag får låta bli att läsa avslöjande inlägg bloggen innan jag sett dem. Innan jag går igång måste jag bara välja ut ett bra KAL-projekt! Det ska bli något nytt som bara stickas under GA, kanske inte något grått men hm...jag har några idéer.

Det här är min första KAL (knit-a-long). Eller nja, min andra om man räknar julkalenderstickningen för snart ett år sedan, som var det som triggade igång denna intensiva stickbesatthet. Får se om det här får samma dramatiska effekt på min fri...eh vakna tid.

Här i Sverige sänder Kanal5 GA klockan 21 på ondsdagar, och är i slutet på säsong 3.

1 kommentar:

Eva i Halmstad sa...

Aha, då är jag med , fattar precis hur de går till.
Det är en tv serie som jag inte har tittat på men jag förstår att jag har missat något.
Lycka till i valet av projekt de måste ju vara lätt annars missar man ju vad som händer.
Ser fram emot rapporter.
Ha de gott i da, Eva.