måndag, oktober 08, 2007

Gjort och ogjort

Två snabba listor får bryta den långa bloggtystnaden.

Saker jag gjort:

  • Varit på semester
  • Varit på semester (en gång till)
  • Stickat klart Sheldon II
  • Gett bort Sheldon II
  • Börjat på en barnkofta
  • Stickat klart barnkoftan
  • Gett bort barnkoftan
  • Missat att anmäla mig till Hemlis II i tid
  • Premiärflygstickat med mina denisestickor
  • Börjat på en halsduk i garnet från bokenäs (på flyget)
  • Köpt ännu mer garn jag inte vad jag ska sticka av
  • Anmält mig till Grey's Anatomy Season 4 KAL

Saker jag inte gjort:
  • Hållt liv i bloggen
  • Gett upp bloggen
  • Fotograferat Sheldon II innan jag gav bort honom

2 kommentarer:

Dödergök sa...

Hej!
Man får ta semester från bloggen, det gör inget!
Greys Anatomy KAL? Nu blev jag våldsamt nyfiken, du måste berätta mer!

Eva i Halmstad sa...

Ja berätta vad de är för oss stackare som bara längtar efter något nytt och roligt,skoj och se att du är tillbaka, Eva